Izberi priljubljene jedi in si sestavi svoj jedilnik.

Riževa skledica s svinjino

Riževa skledica s svinjino

Čas priprave

20 minut

Sestavine za eno osebo

- 100 g svinjine OKUS PODEŽELJA (narezane na trakce)
- sezamovo olje
- sojina omaka
- kumara
- polovica avokada
- 70 g polnozrnatega rjavega riža

Priprava

Najprej skuhajte riž in govedino popecite v ponvi z nekaj žlicami sezamovega olja. V malo večjo skledico najprej stresite riž, nanj pa naložite trakce svinjine, narezano svežo kumaro in polovico avokada. Po vrhu prelijte žlico sojine omake.

Zanimivost/nasveti

Pri izbiri riža je bolje, da uporabljate polnozrnat riž, saj vsebuje več prehranskih vlaknin. Namesto svinjine lahko uporabite tudi tofu ali zelenjavne polpete. Ste vedeli, da ima tofu toliko beljakovin kot mleto meso (okoli 8 g beljakovin na 100 g mesa) in da ne vsebuje holesterola?

Hranilne vrednosti

energijska vrednost  532 kcal / 2223 kJ
maščobe 23 g
ogljikovi hidrati  53 g
beljakovine 29 g
prehranska vlaknina 6 g

Z vadbo prek vsake ovire.

VSTOPI V PROGRAM