Izberi priljubljene jedi in si sestavi svoj jedilnik.

Jagodni chia puding

Jagodni chia puding

Čas priprave

60 min

Sestavine za eno osebo

- 3 žlice chia semen NATUR AKTIV
- 6 žlic nehomogeniziranega mleka ali bio riževega napitka NATUR AKTIV
- 1 žlica javorovega sirupa NATUR AKTIV
- 200 g zmrznjenih jagod SWEET VALLEY
- nekaj sadežev svežih jagod in malin

 

Priprava

V kozarcu zmešajte chia semena in mleko ali rastlinski napitek ter javorov sirup. Postavite v hladilnik in počakajte, da se chia semena napihnejo. V mešalnik položite zmrznjene jagode in dodajte žlico tople vode ter zmiksajte. V nov kozarec najprej položite jagodni pire in po vrhu nekaj žlic chia pudinga. Na vrh položite še sveže jagode in maline.

Zanimivost/nasveti

Največ omega 3 maščobnih kislin dobimo v mastnih ribah, nekaj pa jih lahko zaužijemo tudi v sladicah. Chia semena so dober vir omega 3 maščobnih kislin, vsebujejo jih tudi orehi.

Hranilne vrednosti

energijska vrednost  450 kcal / 1881 kJ
maščobe 22 g
ogljikovi hidrati  49 g
beljakovine 15 g
prehranska vlaknina 18 g

Z vadbo prek vsake ovire.

VSTOPI V PROGRAM