Izberi priljubljene jedi in si sestavi svoj jedilnik.

Mediteranski brancin s parmezanom

Mediteranski brancin s parmezanom

Čas priprave

30 min

Sestavine za eno osebo

- 100 g prekajenega fileja brancina CROMARIS
- ¼ skodelice naribanega parmezana
- ½ skodelice bio masla NATUR AKTIV
- začimbe v prahu: origano LE GUSTO, timijan in rožmarin
- skodelica brstičnega ohrovta
- 200 g krompirja za peko

Priprava

Krompir in brstični ohrovt narežite na manjše kose in začinite z malo oljčnega olja in soljo. Postavite na pekač, pokrit s peki papirjem. Stopite maslo in file brancina namažite na obeh straneh, začinite z origanom, timijanom in rožmarinom ter na zgornjo stran brancina potresite še parmezan. Položite ga na krompir in ohrovt ter 20 minut pecite na 200 °C oziroma dokler se brancin ne obarva zlatorjavo.

Zanimivost/nasveti

Brancin velja za eno izmed najbolj cenjenih morskih rib. Njegovo meso je bele barve, ima čvrsto strukturo in velja za dober vir omega 3 maščobnih kislin. Ne pozabite, da se večina dobrih maščob skriva v koži. Če želite jedi še povečati delež nenasičenih maščob, maslo zamenjajte z oljčnim oljem.

Hranilne vrednosti

energijska vrednost  650 kcal / 2717 kJ
maščobe 28 g
ogljikovi hidrati  43 g
beljakovine 56 g
prehranska vlaknin 8 g

Z vadbo prek vsake ovire.

VSTOPI V PROGRAM