Ponedeljek, 6. 4.

1. dan: HIIT

Ponedeljek, 6. 4.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop pa ponovimo od 5- do 10-krat.

  • Vojaški poskoki

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, nato se z rokami upremo ob tla, z nogami pa skočimo nazaj, tako da telo iztegnemo v položaj sklece, za sekundo zadržimo in se vrnemo v začetni položaj. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Izpadni poskoki

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, z levo nogo stopimo nazaj v izpadni korak, se počasi s kolenom spustimo proti tlom in se nato čim višje odrinemo v zrak. V zraku zamenjamo noge, tako da pristanemo z desno nogo v izpadni korak. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Drsalec

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, z levo nogo se odrinemo v stran, tako da pristanemo na desni nogi, levo koleno počasi približamo tlom, v tem položaju se za sekundo ustavimo in se nato z desno nogo odrinemo na drugo stran. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Ritem hitrosti

    Zavrtite si svojo najljubšo pesem in zaplešite. K plesu povabite tudi vaše družinske člane.