Petek, 10. 4.

5. dan: HIIT

Petek, 10. 4.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop pa ponovimo od 5- do 10-krat.

  • Nizki »skipping«

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, koleno leve noge rahlo pokrčimo, pri čemer je desna noga ves čas v stiku s podlago, nato prenesemo težo preko prstov na celo stopalo desne noge. Roke aktivno zamahujejo v smeri »skippinga«. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane.
  • Striženje z nogami oz. škarjice stoje

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, gibanje začnemo z izmeničnim iztegovanjem nog, pri čemer postavljamo stopala na srednji zunanji del. Gibanje izvajamo v skočnem in ne kolenskem sklepu. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • »Jumping jacks«

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, roke so vzročene. Gibanje začnemo s skoki v razkorak, pri čemer sočasno zamahnemo z rokami navzdol proti bokom. Iz tega položaja se čim hitreje vrnemo v začetni položaj. Pri tem pazimo, da ostane hrbet vzravnan, pogled usmerjen naprej, vrat pa v podaljšku hrbtenice. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Domači cirkus

    Naučite se žonglirati s tremi predmeti. Začnite s takšnimi, ki se ne morejo razbiti, npr. jabolki, pomarančami,,, :-) 1, 2, 3, 1, 2, 3,...