Ponedeljek, 13. 4.

8. dan: HIIT

Ponedeljek, 13. 4.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop ponovimo od 5 do 10-krat.

  • Nizki »skipping« z boksanjem

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, koleno leve noge rahlo pokrčimo, pri čemer je desna noga ves čas v stiku s podlago, nato prenesemo težo preko prstov na celotno stopalo desne noge. Roke aktivno izmenično iztegujemo v smeri naprej (oz. boksamo). Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane.
  • Izpadni poskoki

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, z levo nogo stopimo nazaj v izpadni korak, se počasi s kolenom spustimo proti tlom in se nato čim višje odrinemo v zrak. V zraku zamenjamo nogi, tako da pristanemo z desno nogo v izpadni korak. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Sumo poskoki

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, roke imamo v priročenju. Počasi in nadzorovano se spuščamo do točke, ko se z dlanmi dotaknemo tal in se od tam čim višje odrinemo v zrak. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane, hrbet vzravnan, pogled usmerjen naprej, vrat pa v podaljšku hrbtenice. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Ko padeš, se …

    … pobereš! Najdite čim več različnih načinov za vstajanje s tal v stoječ položaj. Namig: obstaja jih več kot 52!
  • Močni možgani

    Tudi možganske mišice potrebujejo telovadbo. S tem namenom danes izpolnite križanko, rešite sudoku ali odigrajte partijo šaha.