Petek, 17. 4.

12. dan: HIIT

Petek, 17. 4.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop ponovimo od 5 do 10-krat.

  • Počep s poskokom

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, roke imamo pokrčene v komolcih. Počasi in nadzorovano se spuščamo do pravokotnega položaja v kolenih oz. še malce nižje in se od tam čim višje odrinemo v zrak. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane, hrbet vzravnan, pogled usmerjen naprej, vrat pa v podaljšku hrbtenice. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Visoki »skipping« na mestu

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, koleno leve noge pokrčimo do pravega kota, pri čemer je desna noga ves čas v stiku s podlago, nato prenesemo težo preko prstov na celo stopalo desne noge. Roke aktivno zamahujejo v smeri »skippinga«. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane.
  • Poskoki z noge na nogo, pri čemer odmikamo nogo v stran

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, eno nogo odnožimo in se nato iz tega položaja čim hitreje odrinemo na drugo nogo. Pri tem pazimo, da ostane hrbet vzravnan, pogled usmerjen naprej, vrat pa v podaljšku hrbtenice. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Svet se vrti

    Izračunajte, koliko krogov po hiši, stanovanju ali sobi bi potrebovali, da bi lahko med karanteno premagali razdaljo 1 kilometer. Če ste zagreti, ga lahko tudi pretečete! Le pazite na vrtoglavico.