Ponedeljek, 20. 4.

15. dan: HIIT

Ponedeljek, 20. 4.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop ponovimo od 5 do 10-krat.

  • Izpadni poskoki z izmeničnim vzročenjem – zamahi z rokami

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, z levo nogo stopimo nazaj v izpadni korak, se počasi s kolenom spustimo proti tlom in se nato čim višje odrinemo v zrak, pri čemer roke izmenično vzročimo. V zraku zamenjamo noge, tako da pristanemo z desno nogo v izpadni korak. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Drsalec

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, z levo nogo se odrinemo v stran, tako da pristanemo na desni nogi, levo koleno počasi približamo tlom, v tem položaju se za sekundo ustavimo in se nato z desno nogo odrinemo na drugo stran. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Kolo

    Pri tej vaji se uležemo na hrbet, roke v komolcih pokrčimo in jih upremo za glavo, noge v kolenih pokrčimo do pravokotnega položaja. Stisnemo trebušne mišice in pazimo, da je spodnji del hrbta ves čas v stiku s podlago. Počasi začnemo z upogibom trupa ter krčenjem kolena, tako da se komolec desne roke in koleno leve noge približujeta. V končnem položaju za sekundo zadržimo in enako ponovimo še na drugi strani. V fazi dviga izdihnemo, v fazi spusta pa vdihnemo.
  • Učenje za življenje

    Česa se že dolgo želite naučiti? Novega jezika, slikanja ali morda programiranja? Izkoristite čas in začnite danes.