Ponedeljek, 4. 5.

29. dan: HIIT

Ponedeljek, 4. 5.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop ponovimo od 5 do 10-krat.

  • Sumo poskoki

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, roke imamo v priročenju. Počasi in nadzorovano se spuščamo do točke, ko se z dlanmi dotaknemo tal in se od tam čim višje odrinemo v zrak. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane, hrbet vzravnan, pogled usmerjen naprej, vrat pa v podaljšku hrbtenice. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Plezalec s sonožnimi poskoki naprej-nazaj

    Z rokami se upremo ob podlago, pri čemer naj bodo roke v komolcih rahlo pokrčene. Noge so pri tem iztegnjene in postavljene v širini ramen. Pogled je usmerjen naprej in trup vzravnan. Nato sonožno poskočimo naprej, tako da se kolena približajo prsnemu košu, iz tega položaja pa se odrinemo v začetni položaj. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Poskoki v gibanju naprej

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, roke imamo v priročenju. Počasi in nadzorovano se spuščamo do pravokotnega položaja v kolenih oz. še malce nižje, pri čemer roke zaročimo. Iz tega položaja se odrinemo in skočimo naprej. Frekvenco giba-nja ponavljamo v določeni dolžini.
  • Močni možgani

    Tudi možganske mišice potrebujejo telovadbo. S tem namenom danes izpolnite križanko, rešite sudoku ali odigrajte partijo šaha.