Petek, 8. 5.

33. dan: HIIT

Petek, 8. 5.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop ponovimo od 5 do 10-krat.

  • Poskoki v razkorak z odpiranjem prsnega koša

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, roke so iztegnjene v komolcih in v predročenju. Gibanje začnemo s skoki v razkorak, pri čemer sočasno zamahnemo z ro-kami nazaj, tako da odpiramo prsni koš. Iz tega položaja se čim hitreje vrnemo v začetni položaj. Pri tem pazimo, da ostane hrbet vzravnan, pogled usmerjen naprej, vrat pa v podaljšku hrbtenice. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Vojaški poskoki

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, nato se z rokami upremo ob tla, z nogami pa skočimo nazaj, tako da telo iztegnemo v položaj sklece, za sekundo zadržimo in se vrnemo v začetni položaj. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Lastovka

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, roke imamo v priročenju. Težo prenesemo na desno nogo, ki je aktivno iztegnjena. Počasi preidemo s trupom v pred-klon, levo nogo sočasno iztegnjeno zanožimo, roke pa vzročimo. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane, hrbet vzravnan, pogled usmerjen naprej, vrat pa v podaljšku hrbtenice.
  • Točen kot švicarska ura

    Kako dobra je vaša »notranja« ura? Nastavite štoparico in zadržite položaj deske 30 sekund ali eno minuto brez gledanja. Ste ga držali dalj ali manj časa?