Petek, 22. 5.

47. dan: HIIT

Petek, 22. 5.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop ponovimo od 5 do 10-krat.

  • Sumo poskoki

    Stojimo vzravnano, s stopali vzporedno v širini ramen, roke imamo v priročenju. Počasi in nadzorovano se spuščamo do točke, ko se z dlanmi dotaknemo tal in se od tam čim višje odrinemo v zrak. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane, hrbet vzravnan, pogled usmerjen naprej, vrat pa v podaljšku hrbtenice. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Izpadni poskoki

    Stojimo vzravnano, s stopali vzporedno v širini ramen, z levo nogo stopimo nazaj v izpadni korak, se počasi s kolenom spustimo proti tlom in se nato čim višje odrinemo v zrak. V zraku zamenjamo noge, tako da pristanemo z desno nogo v izpadni korak. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Široke eksplozivne sklece

    Z dlanmi, postavljenimi malce širše od ramen, iztegnjenimi rokami (roke so v komolcih aktivno iztegnjene in ne zaklenjene) in nogami ter vzravnanim trupom se dvignemo od podlage. Noge so v širini bokov, pogled usmerjen naprej, vrat pa je v podaljšku hrbtenice. Stisnemo trebušne mišice in zadnjico ter stegenske mišice, trtico pa potisnemo navzdol in poravnamo hrbtenico. Počasi se s telesom spustimo proti tlom, pri čemer roke v komolcih krčimo. Tik pred tlemi gib zadržimo in se nato sunkovito dvignemo od podlage, tako da roke v komolcih iztegnemo. Dlani za trenutek izgubijo stik s podlago. Telo ohranjamo v ravni liniji, pri čemer dihamo umirjeno in enakomerno. V fazi spusta vdihnemo, v fazi dviga pa izdihnemo.
  • Počasna hrana

    Pogosto nehamo jesti šele, ko je želodec že malo prepoln. Zato je ključni del zdrave prehrane jesti zbrano. Danes vsak grižljaj prežvečite vsaj 32-krat – vaš želodec vam bo natančno povedal, kdaj je dovolj poln.