Ponedeljek, 25. 5.

50. dan: HIIT

Ponedeljek, 25. 5.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop ponovimo od 5 do 10-krat.

  • Visoki »skipping« – roke gor-dol

    Stojimo vzravnano, s stopali vzporedno v širini ramen, koleno leve noge pokrčimo do pravega kota, pri čemer je desna noga ves čas v stiku s podlago, nato prenesemo težo preko prstov na celo stopalo desne noge. Roke aktivno zamahujejo v smeri gor-dol. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane.
  • Veslanje leže na hrbtu

    Pri tej vaji se uležemo na hrbet, noge v kolenih pokrčimo, pokrčimo pa tudi roke. Komolce pritisnemo ob tla in počasi dvignemo zgornji del telesa. Pogled naj bo usmerjen naprej, hrbet vzravnan in trebuh napet. Zadnjica naj bo ves čas izvedbe vaje na tleh. Med dvigom izdihnemo, med spustom vdihnemo.
  • Poskoki iz klečečega položaja

    Pri tej vaji se s koleni upremo ob podlago, roke pa zaročimo. Pazimo, da ohranimo hrbet vzravnan, trebušne mišice pa aktivirane. Noge v kolenih rahlo pokrčimo in se sunkovito odrinemo, da pristanemo v globok počep. V tem položaju se za sekundo ustavimo in se počasi vrnemo v začetni položaj.
  • Met kovanca

    Zavrtite kovanec. Če dobite številko, podvojite trajanje ene izmed vaj v jutrišnjem treningu. Če dobite grb, lahko trajanje prepolovite. Si drznete?