Četrtek, 28. 5.

53. dan: Krožni trening

Četrtek, 28. 5.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop petih vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 60 do 90 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo od 30 do 45 sekund. Pri vajah na eno nogo oz. stran telesa naredimo ponovitve za obe strani in nato nadaljujemo z vajami. Celoten sklop ponovimo od 3 do 4-krat.

  • Veslanje v predklonu s plastenkama

    Stojimo vzravnano, noge so v širini ramen, roke pa priročene. V rokah držimo plastenki, napolnjeni z vodo. Počasi se s telesom spustimo v predklon. To je začetni položaj vaje. V tem položaju začnemo s sočasnim krčenjem komolcev, dokler z njimi ne dosežemo pravokotnega položaja. V končnem položaju gib za sekundo zadržimo in se počasi vrnemo v začetni položaj. Pazimo na vzravnan hrbet.
  • Statična žlička

    Pri tej vaji se uležemo na hrbet, roke vzročimo, noge pa rahlo dvignemo od podlage, pri čemer ostanejo ves čas rahlo pokrčene. Stisnemo trebušne mišice in ledveni del hrbta pritisnemo ob podlago. V tem položaju gib zadržimo, pri čemer gre za statičen položaj.
  • Veslanje leže na hrbtu

    Pri tej vaji se uležemo na hrbet, noge v kolenih pokrčimo, pokrčimo pa tudi roke. Komolce pritisnemo ob tla in počasi dvignemo zgornji del telesa. Pogled naj bo usmerjen naprej, hrbet vzravnan in trebuh napet. Zadnjica naj bo ves čas izvedbe vaje na tleh. Med dvigom izdihnemo, med spustom vdihnemo.
  • Izteg trupa

    Pri tej vaji se uležemo na trebuh, roke v komolcih iztegnemo, pogled je usmerjen naravnost, glava je ves čas izvedbe rahlo nad tlemi. Počasi in nadzorovano začnemo z iztegom trupa, pri čemer roke v komolcih počasi pokrčimo in lopatici stisnemo skupaj. Pri tej vaji pazimo, da ne izvajamo pretiranega iztega trupa. V fazi dviga izdihnemo, v fazi spusta pa vdihnemo.
  • Zdrava oddaja

    Naša drža pred televizijo navadno ni najbolj zgledna. A obstaja način, da tudi takrat naredite nekaj za boljše počutje: namesto da bi ležali na hrbtu, lezite na trebuh in se podprite s komolci. Dve muhi na en mah!