Petek, 29. 5.

54. dan: HIIT

Petek, 29. 5.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop ponovimo od 5 do 10-krat.

  • Žlička – dinamično

    Pri tej vaji se uležemo na hrbet, roke vzročimo, noge pa rahlo dvignemo od podlage, pri čemer ostanejo ves čas rahlo pokrčene. Stisnemo trebušne mišice in ledveni del hrbta pritisnemo ob podlago. Z nogami sunemo proti tlom, pri čemer se s telesom rahlo dvignemo od podlage, noge pa se ne dotaknejo tal. Počasi se spustimo v začetni položaj, pri čemer pazimo, da imamo trebušne mišice ves čas aktivirane.
  • Izteg trupa

    Pri tej vaji se uležemo na trebuh, roke v komolcih iztegnemo, pogled je usmerjen naravnost, glava je ves čas izvedbe rahlo nad tlemi. Počasi in nadzorovano začnemo z iztegom trupa, pri čemer roke v komolcih počasi pokrčimo in lopatici stisnemo skupaj. Pri tej vaji pazimo, da ne izvajamo pretiranega iztega trupa. V fazi dviga izdihnemo, v fazi spusta pa vdihnemo.
  • Poskoki iz položaja deske v počep

    Z iztegnjenimi rokami (roke so v komolcih aktivno iztegnjene in ne zaklenjene) in nogami ter vzravnanim trupom se dvignemo od podlage. Noge so v širini bokov, pogled usmerjen naprej, vrat pa je v podaljšku hrbtenice. Stisnemo trebušne mišice in zadnjico ter stegenske mišice, trtico pa potisnemo navzdol in poravnamo hrbtenico. Telo ohranjamo v ravni liniji, pri čemer dihamo umirjeno in enakomerno. Iz tega položaja se sunkovito odrinemo, tako da pristanemo v globok počep. Počasi in nadzorovano se vrnemo v začetni položaj.
  • Kar se Janezek nauči …

    Ste se v otroštvu naučili nečesa, česar že dolgo niste delali? Morda ste trenirali košarko, igrali violino ali bili prvi v šahovskem krožku? Danes to znanje obudite – saj veste, tudi kolesa nikoli ne pozabite voziti.