Petek, 12. 6.

68. dan: HIIT

Petek, 12. 6.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop ponovimo od 5 do 10-krat.

  • Vojaški poskoki

    Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, nato se z rokami upremo ob tla, z nogami pa skočimo nazaj, tako da telo iztegnemo v položaj sklece, za sekundo zadržimo in se vrnemo v začetni položaj. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Izmeničen diagonalni upogib trupa in kolka-prsti-prsti v mostu

    Z dlanmi direktno pod rameni se upremo ob tla. Noge v kolenih pokrčimo in se počasi dvignemo od podlage, tako da roke v komolcih iztegnemo in dvignemo boke. V končnem položaju, ko je naše telo vzravnano, gib zadržimo in se z desno roko dotaknemo stopala leve noge, pri čemer nogo dvignemo od podlage. Enako ponovimo še na drugi strani. Pri tem ohranjamo vzravnano držo.
  • Zvezda

    Pri tej vaji se uležemo na hrbet, noge so v kolenih rahlo pokrčene, roke pa vzročene, v komolcih iztegnjene in rahlo dvignjene od podlage. Stisnemo trebušne mišice in ledveni del hrbta pritisnemo ob podlago. Gibanje začnemo s sočasnim upogibom trupa in pritegom nog, pri čemer se z rokami primemo kolen. Pri tej vaji se počasi spuščamo v začetni položaj, pri čemer pazimo na ohranjanje ledvenega dela v stiku s podlago. V fazi dviga izdihnemo, v fazi spusta pa vdihnemo.
  • Glas(be)na pomoč

    Četudi uživate v vadbi, včasih pride dan, ko ste malo leni. Takrat je lahko izvrsten vir energije glasba. Pravzaprav vam lahko pomaga tudi na druge dni: nastavite si skladbo s hitrim tempom in tudi vaše ponovitve bodo hitrejše. In še bonus: tako boste vadbo končali prej!