Ponedeljek, 15. 6.

71. dan: HIIT

Ponedeljek, 15. 6.

Začnemo z dinamičnim ogrevanjem za celotno telo, sledi sklop treh vaj, ki jih izvajamo eno za drugo brez vmesnega počitka. Šele na koncu celotnega sklopa naredimo od 90 do 120 sekund počitka, odvisno od stopnje pripravljenosti. Čas trajanja vaj naj bo do 20 sekund. Celoten sklop ponovimo od 5 do 10-krat.

  • Dinamičen izteg kolen v mostu

    Z dlanmi, ki so pod rameni, se upremo ob tla. Noge v kolenih pokrčimo in se počasi dvignemo od podlage, tako da roke v komolcih iztegnemo in dvignemo boke. V tem končnem položaju, ko je naše telo vzravnano, gib zadržimo in začnemo z izmeničnim iztegom kolen. Pri tem ohranjamo vzravnano držo.
  • Škarjice levo-desno

    Sedimo na tleh, roke so uprte ob tla, noge pa imamo rahlo dvignjene od podlage in iztegnjene v kolenih oz. rahlo pokrčene. Gibanje začnemo tako, da noge prekrižamo, pri čemer je desna noga nad levo nogo, nato vajo ponovimo, le da je leva noga nad desno nogo. Pazimo, da imamo med izvedbo vaje trebušne mišice ves čas aktivirane. Pri tej vaji gre za hitro frekvenco gibanja.
  • Veslanje leže na hrbtu

    Pri tej vaji se uležemo na hrbet, noge v kolenih pokrčimo, pokrčimo pa tudi roke. Komolce pritisnemo ob tla in počasi dvignemo zgornji del telesa. Pogled naj bo usmerjen naprej, hrbet vzravnan in trebuh napet. Zadnjica naj bo ves čas izvedbe vaje na tleh. Med dvigom izdihnemo, med spustom vdihnemo.
  • Dokaz napredka

    Vrnite se z mislimi v čas, preden ste začeli vaditi po programu 1, 2, 3, GREMO!. Se vam je takrat kakšna vaja zdela popolnoma nemogoča? Danes jo poskusite izvesti – mislimo, da boste presenetili sami sebe.