Pogosta vprašanja in odgovori

Kako je program 1, 2, 3, GREMO! potekal?

Celosten program vadbe in prehrane 1, 2, 3, GREMO! je tudi letos vseboval strokovno zasnovano vadbo in skrbno načrtovane jedilnike iz kakovostnih HOFER sestavin.

Vsak torek, četrtek in nedeljo ob 18. uri ste v živo prek Facebook Live vadili pod strokovnim vodstvom vrhunskega osebnega trenerja Jana Kovačiča ter sledili vadbenemu programu na tej spletni strani.

Priznana nutricistka Mojca Cepuš je za vas pripravila obsežen nabor zdravih jedi, s katerimi ste si povrnili moči ter se pripravili na prihodnjo vadbo. Ob sredah vam je izmenično postregla z video recepti in v živo odgovarjala na vsa vaša vprašanja.

Kaj je bilo pri letošnjem projektu novega?

Spletne vadbe v živo

Zaradi izrednih razmer smo letos skupaj vadili kar v svojih domovih. Vsak torek, četrtek in nedeljo ob 18. uri vas je naš ambasador in priznani osebni trener Jan Kovačič prek Facebook dogodkov v živo vodil skozi tedensko vadbo, s katero smo se skupaj pripravljali na ovire, ki nas še čakajo na zaključnem dogodku.

Dobrodelni tedenski izzivi

Vsak teden smo vam zadali izziv, ki ste ga morali kot ekipa opraviti do konca tedna. Z vsakim opravljenim izzivom smo kot ekipa prispevali za pacientesredstva za Univerzitetinega rehabilitacijskiega inštituta Republike Slovenije – Soča in zbrali kar 4.200 €.

Nadgrajen program vadbe

Program vadbe vas je pripravljal na vse ovire, na katere lahko naletite v življenju – fizične ali psihične. Vsak teden smo vas vodili skozi strokovno zasnovane vaje, s katerimi ste krepili telo in osvajali vse pomembne veščine za lažje premagovanje ovir.

Nov sistem jedilnikov

Najboljša prehrana je zdrava, prilagodljiva in se enostavno vključi v vsakdanje življenje. Zato smo letos v jedilnik poleg strokovnih receptov prehranske strokovnjakinje Mojce Cepuš dodali številne novosti: razdelitev jedi na tematske sklope (zajtrki, kosila, večerje in zdrave pregrehe), možnost poslati nakupovalni seznam za vsak recept kar na vaš e-naslov, všečkanje jedi in veliko prilagodljivost vseh receptov glede na sestavine, ki ste jih imeli na voljo.

Vadbometer

Letos je vaš napredek spremljal Vadbometer, s katerim ste spremljali svojo moč, vzdržljivost, gibljivost in vztrajnost. Po vsaki opravljeni vadbi ste s klikom na »Opravljeno« nemudoma opazili napredek - če ste bili vztrajni in dosledno pokljukali vsako vadbo, vas je na koncu programa pričakala lepa številka: 100 %.

Skrivnostne vaje

Vadba ne sme biti le naporna, temveč tudi zabavna. Zato smo vam vsak dan po opravljeni in obkljukani vadbi razkrili še dodatno "skrivnostno" vajo. Ta je redne vadbe popestrila z zabavnimi ter sproščenimi športnimi, kuharskimi in miselnimi izzivi. Najprej smo se preznojili, nato pa še nasmejali. Kot se za veliko 1, 2, 3, GREMO! ekipo spodobi.

Kaj potrebujem za začetek programa?

Dobro voljo in pripravljenost poskusiti. Program ne zahteva nobene posebne opreme, le navadne tekaške superge in udobna oblačila. Vse vaje so prilagojene tako, da jih lahko izvajate tudi v udobju svojega doma.

Se moram pred začetkom posvetovati z zdravnikom?

Če ste zdravi, to ni nujno. Če pa dolgo časa niste bili aktivni ali če imate kakršnokoli bolezen, vam pred začetkom programa priporočamo, da se posvetujete s svojim osebnim zdravnikom.

Je program primeren za ženske in moške?

Da. Program je primeren za vsakogar, ki si želi izboljšati svoje počutje, ne glede na spol.

Kako lahko spremljam svoj napredek?

Spremljanje napredka je ključno, saj le tako vemo, da program deluje! V pomoč vam je vadbometer, s katerim boste beležili opravljene vadbe in merili svoj napredek.
Merljiv napredek vam bo dal motivacijo za nadaljevanje programa, to pa vas bo nedvomno pripeljalo do cilja.

Je možno telovaditi preveč?

Da, s telovadbo je mogoče pretiravati. Včasih hočemo v velikem zagonu narediti več, vendar to ni vedno pametno. Prehiter in preveč intenziven začetek lahko hitro pripelje do poškodbe. Zato je program 1, 2, 3, GREMO! prilagojen vsakomur in postopoma izboljšuje vašo telesno pripravljenost.

“Zakaj začeti?” ni pravo vprašanje.

Pravo vprašanje se glasi: zakaj ste sploh prenehali? Kot otroci in najstniki ste se gibali ves čas. Tekli, skakali, poleti plavali, se vozili s kolesom, rolerji ali igrali nogomet s prijatelji. Zima je prinesla nove priložnosti: smučanje, sankanje in dvoranske aktivnosti. A sčasoma vam je za telesno aktivnost preprosto zmanjkalo časa. Ravno takrat, ko jo v resnici najbolj potrebujete.

Zakaj bi torej začeli z vadbenim programom? Zato, ker je lepo čutiti telo, ki zmore. Lepo je čutiti moč v mišicah, gibljivost hrbtenice, lahkotnost usklajenega gibanja in prožnost sklepov. Za nameček se dobro telesno počutje odraža na vseh področjih življenja. Če ste fizično močnejši, ste boljše volje, lažje prenašate stres, bolje spite, bolj ste zadovoljni s svojim videzom in zato samozavestnejši.

Zato se splača začeti. Ker boste za nagrado dobili boljše počutje, z njim pa tudi boljše življenje.

Kako ohraniti voljo in motivacijo?

Najprej – in to je najbolj pomembno - postavite si prava pričakovanja. Ne stremite k temu, da boste po koncu programa boljši od drugih. Raje se osredotočite na to, da boste jutri boljši, kot ste danes. To so dosežki, ki jih imate pod nadzorom, in samo vi odločate, kako hitro jih boste dosegli.

Začnite počasi in v skladu z vašimi trenutnimi zmožnostmi. Pot do boljšega počutja namreč ne pozna bližnjic. Pozna pa boleče posledice, če pri vadbi pretiravamo ali si postavimo previsoke cilje. Zapomnite si: še nikomur, ki je pri vadbi užival, ni zmanjkalo volje.

Vsak dan naredite malo več. Poudarek je na malo. Če ste včeraj tekli 30 sekund, tecite danes 35 sekund. Če ste včeraj naredili 20 počepov, jih naredite danes 21.

Pridružite se vadbi v živo. S podpisom manifesta ste svojemu telesu obljubili, da boste zanj bolje skrbeli. Zdaj pa si obljubite še, da po programu tudi redno vadili. Ker je vadba najlažja z družbo, vas vabimo, da se nam pridružite na vadbah v živo, kjer vas bo spodbujal naš trener, Jan Kovačič.

Vzemite si čas za aktivni počitek. Program je namenoma zasnovan tako, da boste imeli po aktivnem tednu tudi priložnost za drobna razvajanja. Naredite to s kratkim sprehodom, lažjo vadbo ali drugo aktivnostjo, ki vas veseli.

Bom s pomočjo tega programa dobil/a večje mišice?

Program 1, 2, 3, GREMO! je namenjen notranjemu počutju, ne zunanjemu videzu. Zagotovo pa boste z vadbo dobili močnejše, bolj gibčno in bolj športno telo, v katerem se boste dobro počutili.