Pogosta vprašanja in odgovori

Kako bo program 1, 2, 3, GREMO! potekal?

Celovit program vadbe in prehrane 1, 2, 3, GREMO! je tudi letos sestavljen iz strokovno zasnovanih vadb in skrbno načrtovanih jedilnikov, sestavljenih iz kakovostnih HOFER sestavin.
Vsak torek, četrtek in nedeljo ob 18. uri boste prek vadbe v živo Facebook Live vadili pod strokovnim vodstvom vrhunskega osebnega trenerja Jana Kovačiča, nato pa sledili dnevnim vadbam, ki jih najdete na tej spletni strani.
Priznana nutricionistka Mojca Cepuš je za vas pripravila tudi obsežen nabor zdravih jedi, s katerimi si boste povrnili moči ter se pripravili na prihodnjo vadbo. Ob sredah vam bo tako izmenično postregla z video recepti in v živo odgovarjala na vsa vaša vprašanja.

Kaj je pri letošnjem projektu novega?

Premagovanje ovir na HOFER Oviratlonu

Nova sezona, nov izziv – in letos bo naš izziv HOFER Oviratlon. Po vztrajni in predani vadbi bomo na zaključnem dogodku dokazali, da za dobro pripravljeno in složno ekipo ni nič prevelika ovira.

Spletne vadbe v živo

Letos bomo skupaj vadili kar v svojih domovih. Vsak torek, četrtek in nedeljo ob 18. uri vas bo naš ambasador in priznani osebni trener Jan Kovačič prek Facebook dogodkov v živo vodil skozi tedensko vadbo, s katero se bomo skupaj pripravljali na ovire, ki nas čakajo na zaključnem dogodku.

Dobrodelni tedenski izzivi

Vsak teden vam bomo zadali nalogo, ki jo boste morali kot ekipa opraviti do konca tedna. Z vsakim opravljenim izzivom boste kot ekipa prispevali za osebe z gibalnimi težavami, ki se zdravijo v Univerzitetnem rehabilitacijskem inštitutu Soča.

Nadgrajen program vadbe

Program vadbe vas bo pripravljal na ovire, ki vas čakajo na zaključnem dogodku – HOFER Oviratlonu. Vsak teden vas bomo vodili skozi strokovno zasnovane vaje, s katerimi boste krepili telo in osvajali vse pomembne veščine za lažje premagovanje ovir.

Nov sistem jedilnikov

Najboljša prehrana je zdrava, prilagodljiva in se enostavno vključi v vsakdanje življenje. Zato letos v jedilnik poleg strokovnih receptov prehranske strokovnjakinje Mojce Cepuš dodajamo številne novosti: razdelitev jedi na tematske sklope (zajtrki, kosila, večerje in zdrave pregrehe) in veliko prilagodljivost vseh receptov glede na sestavine, ki jih imate na voljo.

Vadbometer

Letos bo vaš napredek spremljal vadbometer, s katerim boste spremljali svojo moč, vzdržljivost, gibljivost in vztrajnost. Po vsaki opravljeni vadbi lahko kliknete »Opravljeno« in nemudoma boste opazili napredek. Vadbometer najdete v programu in v svojem profilu.

Kaj potrebujem za začetek programa?

Dobro voljo in pripravljenost poskusiti. Program ne zahteva nobene posebne opreme, le navadne tekaške superge in udobna oblačila. Vse vaje so prilagojene tako, da jih lahko izvajate tudi v udobju svojega doma.

Se moram pred začetkom posvetovati z zdravnikom?

Če ste zdravi, to ni nujno. Če pa dolgo časa niste bili aktivni ali če imate kakršnokoli bolezen, vam pred začetkom programa priporočamo, da se posvetujete s svojim osebnim zdravnikom.

Je program primeren za ženske in moške?

Da. Program je primeren za vsakogar, ki si želi izboljšati svoje počutje, ne glede na spol.

Kako lahko spremljam svoj napredek?

Spremljanje napredka je ključno, saj le tako vemo, da program deluje! V pomoč vam je Vadbometer, s katerim boste beležili opravljene vadbe in merili svoj napredek.
Merljiv napredek vam bo dal motivacijo za nadaljevanje programa, to pa vas bo nedvomno pripeljalo do cilja.

Je možno telovaditi preveč?

Da, s telovadbo je mogoče pretiravati. Včasih hočemo v velikem zagonu narediti več, vendar to ni vedno pametno. Prehiter in preveč intenziven začetek lahko hitro pripelje do poškodbe. Zato je program 1, 2, 3, GREMO! prilagojen vsakomur in postopoma izboljšuje vašo telesno pripravljenost.

“Zakaj začeti?” ni pravo vprašanje.

Pravo vprašanje se glasi: zakaj ste sploh prenehali? Kot otroci in najstniki ste se gibali ves čas. Tekli, skakali, poleti plavali, se vozili s kolesom, rolerji ali igrali nogomet s prijatelji. Zima je prinesla nove priložnosti: smučanje, sankanje in dvoranske aktivnosti. A sčasoma vam je za telesno aktivnost preprosto zmanjkalo časa. Ravno takrat, ko jo v resnici najbolj potrebujete.

Zakaj bi torej začeli z vadbenim programom? Zato, ker je lepo čutiti telo, ki zmore. Lepo je čutiti moč v mišicah, gibljivost hrbtenice, lahkotnost usklajenega gibanja in prožnost sklepov. Za nameček se dobro telesno počutje odraža na vseh področjih življenja. Če ste fizično močnejši, ste boljše volje, lažje prenašate stres, bolje spite, bolj ste zadovoljni s svojim videzom in zato samozavestnejši.

Zato se splača začeti. Ker boste za nagrado dobili boljše počutje, z njim pa tudi boljše življenje.

Kako ohraniti voljo in motivacijo?

Najprej – in to je najbolj pomembno - postavite si prava pričakovanja. Ne stremite k temu, da boste po koncu programa boljši od drugih. Raje se osredotočite na to, da boste jutri boljši, kot ste danes. To so dosežki, ki jih imate pod nadzorom, in samo vi odločate, kako hitro jih boste dosegli.

Začnite počasi in v skladu z vašimi trenutnimi zmožnostmi. Pot do boljšega počutja namreč ne pozna bližnjic. Pozna pa boleče posledice, če pri vadbi pretiravamo ali si postavimo previsoke cilje. Zapomnite si: še nikomur, ki je pri vadbi užival, ni zmanjkalo volje.

Vsak dan naredite malo več. Poudarek je na malo. Če ste včeraj tekli 30 sekund, tecite danes 35 sekund. Če ste včeraj naredili 20 počepov, jih naredite danes 21.

Pridružite se vadbi v živo. S podpisom manifesta ste svojemu telesu obljubili, da boste zanj bolje skrbeli. Zdaj pa si obljubite še, da po programu tudi redno vadili. Ker je vadba najlažja z družbo, vas vabimo, da se nam pridružite na vadbah v živo, kjer vas bo spodbujal naš trener, Jan Kovačič.

Vzemite si čas za aktivni počitek. Program je namenoma zasnovan tako, da boste imeli po aktivnem tednu tudi priložnost za drobna razvajanja. Naredite to s kratkim sprehodom, lažjo vadbo ali drugo aktivnostjo, ki vas veseli.

Bom s pomočjo tega programa dobil/a večje mišice?

Program 1, 2, 3, GREMO! je namenjen notranjemu počutju, ne zunanjemu videzu. Zagotovo pa boste z vadbo dobili močnejše, bolj gibčno in bolj športno telo, v katerem se boste dobro počutili.

VPRAŠAJTE STROKOVNJAKA

Če vas zanima karkoli o vadbi, prehrani, motivaciji, psihologiji ali športu, kliknite na gumb POŠLJI VPRAŠANJE in v najkrajšem možnem času boste dobili svoj odgovor.

Pošlji vprašanje